• (Android) Castle Defense 2 kodlar aksaklık primogems

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Defense 2 ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Castle Defense 2 IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodlar aksaklık primogems ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Castle Defense 2 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Reklamları kapatamıyorum, bu yüzden tekrar oynayabilmek için oyunu kapatmam gerekiyor

    Para yüklenmeden ilerki bölümlere 50 defa geçilmiyor darı zorla paraya ilerlemeyin 1 yıldızla herkes düzeltirler ozaman

    Oyun gereksiz ve çok reklam içeriyor. Bir yerden sonra ilerlemiyor ve takılıyorsunuz

    Yedeklemeniz ve sınırsız değerli taşları kaldırmanız gerekiyor

    Çok güzel oyun, grafikler ve oynanış Keşke elde etmek ve oynamak için seviye eklemek için ücretsiz bir kahraman olsa

    Mor taşlar elde etmek neredeyse imkansız

    onun iyi ve zaman öldürme

    Çok üzgünüm bu oyun güncellemesini bekliyorum

    Yeni bolumler ekleyin lütfen

    Destek 0. Oyunu birkaç gün önce kurdum ve reklamları kaldırmak için biraz para harcadım. Ancak telefonu fabrika ayarlarına döndürmek zorunda kaldım. Her şeyi kaybettim. Kahraman yok, seviye 1-1, her şey gitti. Desteğe bilet gönderdim ama cevap yok. Oyunu beğendim ama kaydetme dosyası gmail, google veya FB profilime bağlı olmadığında devam etmek için bir nokta göremiyorum.

    Harika Oyun. Mükemmel tasarlanmış. Ama biraz daha kolay olmalı.

    War of Rafts: бой на плотах Аркады czud

    Castle Defense 2 কৌশল dqe

    çok eğlenceli oyun

    M 7-3 yaş patronu öldüremez. Tek modda bile tüm sihirli kule. Etap kazandıktan sonra daha az elmas. Kale savunması daha iyidir. Para harcamayacaksan bu oyun kötü. Kulenizde denge yok ND düşman dalga gücü

    Mobildeki En İyi Defese GameStyle

    Hiçbir şey ödemedim - mağazadan birkaç ürün aldım ve bana bunlarla ilgili kredi vermedi. Ama tekrar almaya çalıştığımda zaten sahibiyim diyor.

    güzel

    bu uygulamayı deneyeceğim ve geri bildirimlerimi tekrar vereceğim

    Satın aldığım acemi paketimi alırsam daha yüksek puan verirdim

    Kardeşimlar belli bir uzunan sonra para tuzağı kurmuşsunuz, kahramanlar paralı ve çok pahalı. oyununuzu kazandığınızı da zaten biraz indirimde kullanabilirsiniz.

    Castle Defense 2 Strateginiai hguk

    Castle td 3 çıkmalı artik ve daha çok olmalı ..bitirenler siliyor oyunu

    Oyun oynamak eğlencelidir ve avantaj sağlamak için biraz satın alma gerektirebilir ancak yumurta, iyi evcil hayvanlar ve nadir ve değerli eşyalar elde etmek son derece zordur. Aynı seviyede saatlerce oynasanız bile, Nadir veya değerli eşyalar elde edemezsiniz. Günlük zorluklar, bazen de imkansızdır.

    İyi ama oldukça zor

    bu, bazı hesaplara bağlanamaz. İlerlemeyi kaydedemiyorum ve bu ilerlemeyi diğer cihazlarda kullanamıyorum

    gzl

    Lütfen yılda bir kez bile olsa güncelleyin!!!

    Normal oyun, tekrarlayan oyun ama yükseltme yok

    Harzamanki gibi süper

    Hocam başlangıç paketi satın alınmadı mı?

    Bu oyunu oynama! Herhangi bir nedenle kaldırmanız veya telefonu değiştirmeniz gerekiyorsa. Oyun ilerlemesini geri yükleyemeyeceksiniz! Her şeyi kaybedersin! Geri yüklemek için yedekleme veya kaydetme yok!

    Eğlenceli ve küçük oyun yalan söylemeyeceğim, ayrıca en sevdiğim oyun yaratıcısı, bu dhgames'te boşta kahramanların yaratıcısı, gerçekten eğlenceli bir küçük oyun

    Ben oyunu hic sevmedim dermisim süper

    İyi oyun

    Sonsuz modda oynanması imkansız olabilir uzunsanızsız, ayrıca hariç ilk versiyon gibi yine paraya uygun

    efsane ama zor

    Her sentezimin her zaman başarısız olmasından kesinlikle nefret ediyorum, mor elmasların 10'a mal olması ve her zaman başarısız olması çok saçma

    Birkaç kez ekstra satın almaya çalıştım. Onları asla almadım. Müşteri desteğiyle iletişim kurmaya çalıştım ve yanıt yok. Bu oyunda zamanınızı ve paranızı boşa harcamayın

    Oyun verilerinizi yeni bir telefona aktarmanın bir yolu yok

    Castle Defense 2 Strategi zap

    Bu oyunu her gün oynadım ve epey ilerledim, ancak son zamanlarda her şeyi sildi, şimdi en baştan başladım. Bunun için bir düzeltme var mı?

    Bu oyunu o kadar çok seviyorum ki aradan yıllar geçmesine rağmen çocukluğum oldu oyunu hala seviyorum tek sorun güncelleme olmaması

    Bu bir aldatmaca olmadan önce iyi bir oyundu çünkü elit paketi satın almalıydım, hemen mücevher almalıydım ama hiçbir şey ve hiçbir ekleme için 30 mor mücevher almadım ama HİÇBİR ŞEY olmadı. HİÇBİR ŞEY SATIN ALMAYIN VEYA DAHA İYİSİ HİÇ OYNAMAYIN

    harika cok guzel oyun tavsiye ederim

    "wurm" ile nasıl savaşılır ohh...-_____-

     


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :